writeaboutus.blogg.se

Jag gjorde det nog aldrig lätt för oss

Publicerad 2014-04-18 12:44:00 i Allmänt,

Kommer du ihåg den där kvällen då du för första gången sa att du tyckte om mig? Och hur du från ingenstans fick modet att kyssa mig inför den stora folkmassan som gungade i takt till någon dålig techno låt som spelades för några år sedan. Du som inte ens tycker om såna ställen. Kanske var det bara alkoholen som talade, men jag vet att jag har levt länge på dom orden och kyssarna. kanske för länge.

Du tog mig med storm och sedan ingenting mer.

Tills det hände igen och igen.

Samma visa och för mycket alkohol.

Tills dagen som jag aldrig trodde skulle komma, dagen då vi bestämde oss för att ge det en chans. Jag kunde inget annat än le och vi var så glada. Sedan hände något, och vi började sakta rinna ut i sanden och du inte längre hade tid. Tid för oss, vilket faller på att du var nog aldrig riktigt kär. Kär i mig.

Det är okej, men det gör något fruktansvärt ont.

För att det handlar om just dig. 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-19 01:02:32

Du är så klok Skurt <3 Du tar det hela rätt tycker jag. Längtar efter att få krama dig igen!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-04-20 18:46:14

Så himla fint skrivet Annie!
Du är bäst, tusen miljarder kramar<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela