writeaboutus.blogg.se

Hello autumn

Publicerad 2013-09-26 22:18:36 i Allmänt,

Idag känns det verkligen att det är höst. Vinden är iskall och solen värmer inte alls som förr, dessutom så var det minusgrader och frost tidigt imorse.. Men allt är inte negativt med hösten även om jag känner så just nu. Nu kan man äntligen börja klä sig i mulliga stickade tröjor, använda sjalar och halsdukar, sitta inne med tända ljus och dricka några koppar te och inte få dåligt samvete av att sitta inne varje gång det är fint väder ute. Kunna ha på sig sina kängor utan att dö utav värmeutslag och ja.. Skulle kunna rabbla upp massor av grejer, så som sagt allt inte inte dåligt med hösten men att det redan är minusgrader gillar jag inte! Inte alls, fy. 

Har även börjat med mina hemgjorda Chai lattés igen och jag gör dem såhär --->
"tog bilderna från min gamla blogg".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela