writeaboutus.blogg.se

Nödvändigheter

Publicerad 2013-05-02 23:30:00 i Allmänt,

Laddar upp inför sommaren 

PUKKA-Refresh te, Silicea kapslar och Maxosol tabletter.

Essie nagel-förstärkare.

Rapsoljé kräm och mandel olja "som jag använder i både håret, ansiktet och kroppen, super bra!".
Mandel oljan är riktigt bra för både torr, problem och blandhy. Jag brukar ha några droppar i ansiktet blandat med min ansiktskräm över natten. Märker stor skillnad på min hy nu och förut, nu kan jag sminka mig normalt utan att det ska behöva se torrt och sprickigt ut och har dessutom mindre orenheter. Mandel oljan är en torr olja som inte täpper igen porer som skapar nya finnar, den slätar också ut och gör huden mjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela