writeaboutus.blogg.se

Framtidsplaner

Publicerad 2013-07-23 00:18:00 i Allmänt,

I veckan har jag sökt lite jobb och håller tummarna för att något nappar. Jag funderar starkt på att spara ihop pengar till en bartenderutbilning antingen i Miami eller i London. Utbilningen är på 4 veckor och sedan när man är klar så ska man i stort sätt kunna jobba i vilken bar som helst. Antingen här i Svergie, utomlands eller på något kryssningsfartyg. Det vore sjukt kul att både åka iväg på utbilningen och sedan få chansen att jobba som bartender.

 

Något annat som jag också har funderat en hel del på är att flytta till Malta i några månader för att jobba, träffa nya människor, få uppleva ett nytt land och kultur samtidigt som jag kommer att växa som människa. Värmen är också ett plus, jag som älskar sol! Och om jag någon gång kommer dit och får tid över så ska jag ta en nybörjar dykarkurs, för hur coolt vore inte det?

 
 
Just nu vet jag egentligen inte alls vad jag vill göra i framtiden, men att resa eller att få prova något helt nytt till en början är något som lockar! Dock så vill jag inte bege mig ut på egen hand, i alla fall inte när det gäller utlandet. Jag hoppas och önskar att jag får någon av mina fina vänner med mig, som vi har pratat om och om det så gäller semester eller att åka dit för att jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela