writeaboutus.blogg.se

En onsdagskväll

Publicerad 2013-01-31 00:04:00 i Allmänt,

Just nu sitter jag och går igenom min nattmusik-lista på spotify, får aldrig nog av alla mysiga låtar som jag har samlat på mig. Skulle kunna sitta i timmar och fortsätta att fylla listan. Finns så otroligt mycket bra musik, musik som man inte visste fanns. 

Imorgon har jag sovmorgon, vilket jag känner att jag behöver! Har känt mig helt bakom flötet idag efter en lång natt med allt för lite sömn, haha. 

Jag har tänkt att försöka vara nyttig "nyttigare" fram till sommaren med både tärning och kost, så vi får se hur det går. Jag fick en mixer i födelsedagspresent förut så nu har jag börjat gjort en massa olika smoothies, perfekta frukosten! Speciellt för mig som direkt inte är en frukostmänniska. 

Igår var jag både på gymmet och iväg till hälsokosten för att kolla om det fanns något roligt att köpa till mina smoothies och jag kom hem med två små flaskor kokosvatten, en påse Cacao-nibs och en burk PUKKA vitalise pulver "vitamin boost". 


Den här var dagens frukost-smoothie gjord på hallon, kokos, gurka, banan, äpple, spenat, cacao-nibs, PUKKA vitalise pulver "vitamin boost" och vatten med müsli topping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela