writeaboutus.blogg.se

Nothing will be like yesterday

Publicerad 2013-02-02 10:28:00 i Allmänt,



 
 



-Iám shy at first,
but i do the stupidestrandom shit,
when i get comfortable with someone.-

Igår fick vi hämta ut våra studentmössor som hade kommit till skolan, woho!
Nästan alla gick dit och hämtade ut dem och sen när det väl var min tur så hittade dom så klart inte min mössa... Att jag jämt ska ha sån otur. Hoppas att dom hittar den och att jag får den nu på måndag för är så nyfiken på hur den ser ut och sitter. Studenten ska bli så galet kul! 

Efter uthämtningen av studentmössorna så gick jag och tjejerna och handlade in för kvällen, vi skulle nämligen ut på en krogkväll på Rackén där 3 band skulle spela. Banden var faktiskt riktigt bra, inte för hårt, inte för mesigt och bra samspel. Det första påminnde nästan lite om Kings of leon. 

Efter ett par drinkar och några smirnoff ice så var man igång och minglade runt bland vänner, bekanta och helt främmande människor. Alla pratade med alla och vi var så många runt vårat långbord som vi hade fixat oss, så det vart lite kaosigt med sittplatser och att kunna höra vad alla sa haha! Men det var en grymt trevlig kväll som jag gärna gör om. 


Det var både den roligaste och nervösaste kvällen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela