writeaboutus.blogg.se

We can be Heroes just for one day

Publicerad 2013-08-13 00:25:00 i Allmänt,

 
 


Regnet bara öser ner och livet känns grått för att det snart är höst vilket får mig att rygga tillbaka. Efter några timmars suckande så hörde jag hur Bowie började spelas i mina högtalare och det gav mig en idé till en photoshoot, dock så var inte tanken att det skulle bli självporträtt men när man inte har någon annan att fota så fick jag duga så länge. Jag var tvungen att göra något för att fördriva tiden. Jag har kvar idén och tänker senare be någon av mina snygga kompisar att leka modell, håller tummarna för att någom av dem vill.

Kommentarer

Postat av: MR J

Publicerad 2013-08-15 23:17:32

fan va coola bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela