writeaboutus.blogg.se

I’ve been savin’ this line for you

Publicerad 2013-10-03 00:57:00 i Allmänt,

Seagull är en låt som har spelats flera gånger om dem senaste dygnen. En låt som får mig att tänka på helgen. Eller ja.. Kanske inte bara helgen, men det får mig att tänka och vilja skriva noveller om små kapitel i mitt liv. Själva texten i låten kanske inte säger mycket om det jag tänker på just nu, men själva låten i sig är så otroligt fin. Den och resolution av Matt Corby. Så otroligt fina, så lyssna på dem! Jag får aldrig nog. Dem är som magi för öronen denna onsdags natt. 

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2013-10-18 20:19:28

här är nya länken till min blogg :D http://charlotteleifsdotter.blogspot.se/
kraaam <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela