writeaboutus.blogg.se

Little by little

Publicerad 2013-11-05 20:27:00 i Allmänt,

Mycket har hänt sedan sist och jag har en massa bilder på lager som jag måste gå igenom. Är så sugen på att framkalla foton som jag kan fylla mina tomma album med och göra lite scrapbooking utav det. Perfekt med lite pyssel nu mot dem gråa och kallare dagarna. 

Har blivit kär i LP´s musik. Hon är så himla cool och jag älskar hennes röst! Hon ser precis ut som en ung Bob Dylan. För er som inte har hört henne förut så tipsar jag om henne nu, lyssna lyssna →

 


Någon mer än jag som älskar Halloween? Och nu är den redan över.. Om jag hade fått bestämma så hade den varit längre eller så skulle vi här i Svergie göra mer som dem i USA och verkligen gå in för det. Tycker det är så himla coolt med alla fester, bakverk, pyssel, filmer, och att alla får vara som barn igen (fast på ett läskigt sätt) med utklädnader och grejer. Älskar iof julen också som snart är här! Det ska bli så himla mysigt samtidigt som jag tycker att det nästan är läsigt vad fort tiden går, det var ju "nyss" sommar. 

I helgen som var så var det 20års firande och inflyttningsfest med en twist av halloween för bästaste Emmy! Det var så roligt och hennes lägenhet är så fin. Längtar tills jag också får tag på ett boende mer i city än i gråa tråkiga Viken.. Nog om det och mer om festligheterna. Vi var först hemma hos henne i olika utklädnander och firande, sedan gick vi ut på en krog som hade slagit till med ett halloweenpartaj. Har nog aldrig sett så många utklädda och så mycket folk där som då, vilket var kul samtidigt som jag var så sugen på att gå ut och dansa. Timmarna flög iväg och alkoholen tog över så det fanns inte så mycket tid kvar utav natten innan alla ställen skulle stängas, så vi blev kvar där och sedan gick en sväng till max innan det var dags att stapla hemmåt. 
Lägger upp bilder och skriver mer sen om vad jag har haft för mig och om förra helgen då det också var födelsedagsfirande fast för Erika som fyllde 19 och en grymt rolig halloweenfest.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela