writeaboutus.blogg.se

En dag i studion

Publicerad 2013-05-17 21:58:00 i Allmänt,

Jag har filmat tjejerna när dom har spelat in i studion med deras låtar med bandet "tack son fan" till min lilla dokumentär film. Ska göra en dokumentär om hur det är att spela i ett band på min rörlig-bild kurs i skolan. 
Dom är jätte duktiga och jag kanske att jag lägger upp filmen här sen när den är klar! Får se hur den blir och vad dem andra säger.

Dom ska dessutom spela nu på onsdag i Gästrike hammarby och sen på torsdag slår dom till på stort! Då det är vårkonsert med hela Estet och kulturskolan här i Sandviken. Då spelar dom med både bandet och sen i deras  ensamblé grupper som dom har i skolan. Dom har 3 föreställningar/konserter på torsdagen och därav 2 av tiderna är fullsatta. Så om ni har tur och vill ha en biljett för att komma och kolla så finns det nog kvar till kl 14.00 föreställningen! Biljetterna finns att hämtas i receptionen på folketshus och dem är gratis. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela