writeaboutus.blogg.se

Lov och London, men nu är jag tillbaka.

Publicerad 2013-03-12 00:42:00 i Allmänt,

Jag lever! nästan i alla fall... Dog lite på lovet när jag fick syn på alla fina hus och ställen i London.
Jag var där en vecka med min pappa, det var toppen. London är ett sånt ställe där jag skulle kunna tänka mig att bo på. Det var som en helt annan värld. Så många affärer att gå runt i, alla häftiga uteställen, mysiga restauranger, allt häftigt folk. Dessutom ska man ju vara galen i te om man bor eller åker till England så det passade mig perfekt! Dock så tycker jag att dom hade väldigt små koppar, då jag är van med mina XL jätte koppar från Indiska haha. 

Här kommer en liten bildbomb från London veckan! lägger upp mer sen och skriver om allt vi gjorde där.





















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela