writeaboutus.blogg.se

Ge mig en lång sommar att gå på

Publicerad 2013-07-15 13:04:34 i Allmänt,

Känner mig bortkommen ifrån den sociala världen, men om jag ska vara ärlig så är det rätt skönt ibland trots att det kliar i mina fingrar då jag bara vill skriva miljontals inlägg om allt och ingenting. Om saker som jag hitills har gjort denna sommar. Har nu spenderat dagar på festival, umgåtts med världens bästa Linda, varit i två vändor hos min kära farmor på landet i utkanten av Västerås, firat min fina kompis Eddie som fyllde 20 år vid hans lilla stuga på en ö, Spenderat en vecka med min bror hemma hos mum och om några timmar åker jag iväg på ännu ett födelsedagsfirande då Jossan blir välkomnad in i 19års gänget. Fler festligheter, vänner och roliga aktiviteter väntar, för mig känns det bara som att sommaren precis har börjat. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela