writeaboutus.blogg.se

Saturday

Publicerad 2013-02-23 13:06:22 i Allmänt,



Ikväll är det födelsedagsfirande för Sora som fyller 19 år och utgång som gäller, woho!! let's go and party all the night long! 

Det känns som att den här helgen och nästa vecka är sprängdfylld med festligheter så just nu kan jag inget annat än att vara glad och peppad, men verkligheten hinner ifatt mig och gör mig ständigt orolig och ledsen. 
Men så länge musiken är igång och jag är omgiven av fina människor så får dom mig att glömma det för en stund och får mig att tänka på annat, vilket känns underbart. 

Kommentarer

Postat av: charlotte

Publicerad 2013-02-24 18:09:43

Så fin!
Och du vet att om du känner dig nere har du alltid mig att prata med <3 Kram
p.s håller på att fixa en ny blogg jag med xD

Postat av: Ell

Publicerad 2013-02-25 09:04:46

Ja, kom och parta med Ragnar! ;D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela