writeaboutus.blogg.se

Mina tankar bara snurrar runt i mitt huvud

Publicerad 2013-02-10 01:35:21 i Allmänt,


Jag har tänkt varje kväll den här veckan att jag ska sova tidigt, men det har blivit sent varje dag...
Nu sitter jag här i natt igen och gör ingenting vettigt, då jag egentligen borde sova för att för en gångskull vara pigg när jag vaknar. Men icke! 

Jag har nästan varit mer i Gävle den här veckan än hemma, hela veckan gick så fort och helgen lika så, imorgon är det söndag igen. Men jag klagar inte för jag har haft en riktig toppen vecka! 
-Mina tankar bara snurrar runt i mitt huvud-

I torsdags var det den bästa dagen på länge! En torsdag som jag mer än gärna gör om. 
Jag var på middag och bio date, hade en super mysig och rolig kväll med kanske världens charmigaste och snällaste kille. Vi kollade på Django unchained och åt en god middag på o'learys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela