writeaboutus.blogg.se

i väntan på John Blund

Publicerad 2013-02-25 23:54:05 i Allmänt,

Borde egentligen sova nu för att vara extra utvilad till studentkryssningen imorgon, då det blir party non stop i ett dygn! Men icke... Grannen verkar också vara party sugen då högmusik spelas och djupa samtal hörs igenom väggen intill min säng och ja jag hör vad dom säger... För det mesta i alla fall haha! 
Om det ändå var bra musik som spelades så hade jag inte klagat, men just nu är det mest något dånande surr som spelas om och om igen och en massa klagande om hur tungt livet känns med en blaskig öl i handen, sedan skrattas det en hel del. Jag ligger och fnissar lite jag med. 
Dena ena killens skratt låter exakt som Martin Timells! Börjar ju snart tro att det är han, haha. 
Han får gärna komma över och bygga mig ett rikigt kök och snygga till toan, skulle vara perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela