writeaboutus.blogg.se

I thought I understood it, that I could grasp it, 
but I didn’t, not really

Publicerad 2013-02-26 00:20:04 i Allmänt,

Det har varit så härligt väder ute idag att jag satt mig ute och solade en timme! Dock så gav det inte så mycket, är fortfarande likblek och blå under ögonen haha.
Hoppas verkligen att vädret enligt tidningarna stämmer då dom visar att det ska vara soligt resten av veckan.

 gjorde också frukost/lunch på sängen till stackars mamma som ligger hemma sängliggandes och är sjuk. 



Älskar OPI´s Nagellack! Färgerna är jämt så fina och det håller så jäkla bra. Det här är mina favoriter som finns i butikerna just nu. Jag köpte det blåa "Get your number" i födelsedagspresent till Sora och det glittriga "polka" har jag själv.



I lördags så firade ju vi Sora som fyllde 19! Det var en grymt rolig kväll med massor av goda cupcakes som hon hade bakat. Hade nog kunnat smällt i mig allihopa för att dom var så söta och mumsiga. 
Först var vi hemma hos Sora sen åkte vi vidare till Rackén och avslutade kvällen på Slick.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela