writeaboutus.blogg.se

Jag lever

Publicerad 2013-04-15 19:37:49 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka i lägenheten igen efter en veckas lov och en veckas sjukfrånvaro. 
Känns skönt att komma tillbaka till plugget även fast jag känner en hel del ångest inför att ta tag i allt som måste hinnas bli klart innan betygen sätts. Det är inte långt kvar nu! 

Snart står vi alla där på kullen i parken i våra fina kläder och mössor i skrikande sång, skratt och tårar. Tar ett sista farväl utav livet vi är vana med. Sedan börjar verkligheten eller vuxen livet som dom säger, men jag kommer inte känna mig vuxen förren om många, många år. Nu är bara frågan vad händer sen? Vad vill jag göra?.. Så svårt. Men jag vet att det löser sig, på ett eller annat sätt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela