writeaboutus.blogg.se

Tårtkalas och konsert

Publicerad 2013-02-23 00:53:15 i Allmänt,

Den här dagen vart rätt grym ändå! 
Tjejerna kom och överraskade mig med tårta så vi dukade fram och hade tårtkalas. Fick även ett sött försenat födelsedagskort där det stod att dom ska bjuda mig på middag och bio, hihi kommer att bli så mysigt! 
Dom gjorde min dag ♥. 

 
,
Sen mot kvällen efter en massa tårt och kak svullande så åkte jag och Lotte in till Gävle för att kolla på First Aid Kit, åhh som jag har längtat! och dom var hur bra som helst, bättre än vad jag trodde att dom skulle vara och ändå så hade jag sjukt höga förhoppningar! Sååå om ni får chansen att se dom så gör det.
Jag och Lotte vart alldeles lyriska och fick gåshud för att det var så bra, hihi åh dagen och kvällen vart perfekt!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela