writeaboutus.blogg.se

Hola España!

Publicerad 2013-09-12 19:04:00 i Allmänt,

Bjuder på några dåliga mobilbilder, då jag inte hade laddat kameran men det får ni stå ut med.




Jag befinner mig nu ute på balkongen i Nerja hemma hos pappa, kom hit för nån timme sedan och har redan hunnit packa upp alla mina grejer och gått en liten promenad runt om i området. När jag gick min lilla runda som jag jämt brukar gå så såg jag att all kaktusfrukt var mogen som finns längs hela vägen. Kunde såklart inte hålla fingrarna i styr och började genast att plocka. Fick små taggar i alla fingrar som knappt syns eller man får tag i så kommer väl att ha dem där ett tag.. Men jag var bara tvungen att ta dem.. Ha dem.. Och äta dem! Mums.

Resan hit gick bra men för första gången så uppstod det en hel del luftgropar när vi var på väg att landa, det var lite små läskigt. Planet studsade upp och ner och alla bara: ahh waah varje gång... Haha but we survived. 
                             


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela