writeaboutus.blogg.se

All I want is the taste that your lips allow

Publicerad 2013-05-14 19:53:00 i Allmänt,

 


Att ständig brottas med alla dessa känslor och tankar om dig gör mig galen. Att inte veta säkert om vad du tycker eller tänker. Att du alltid på något vis kommer tillbaka när dina spår äntligen var på väg att suddas ut gör mig galen... Att du jämt gång på gång lyckas charma mig med ditt sneda leénde och smala läppar. Att du jämt ska ha den där oskyldiga blicken i dina mörka skogsgröna ögon gör mig galen. Galen är det rätta ordet, för aldrig har jag varit så här intresserad av att lära känna någon förut. Jag vill lära känna dig på riktigt för en gång skull och träffas ofta och intensivt, inte bara med dem jämna mellanrum som vi hittills har lyckats att pricka in. Alla dessa fåniga samtal om allt och ingenting, alla dessa komplimanger och bekännelser om att det kanske finns en chans gör mig galen. Kanske var det ofta alkoholen som talade men jag vet att jag menade varje ord. Det är just det som gör så ont och att städnigt behöva bli besviken, besviken på mig själv och mina falska lycko förhoppningar som aldrig får ett slut. Att bli grön av avund på alla som har lyckats få en chans. Efter 5 långa år och jag är fortfarande minst lika nyfiken som jag var när jag träffade dig för första gången, så borde jag ändå förstå och börja lätta ankar för att gå vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela