writeaboutus.blogg.se

Summer

Publicerad 2013-06-23 15:28:00 i Allmänt,

Nu är både bal och student över och sommaren har tagit över, hihi. Nej men nu har jag äntligen tagit studenten och det känns bra. Så klart så kommer jag att sakna min fina klass något otroligt och sakna att ha den där tryggheten att veta att man ska till skolan, får pengar varje månad och inte behöva tänka så mycket mer. Medans nu ska jag försöka komma på vad jag vill göra, hitta ett jobb så att jag kan ha kvar min lägenhet och jaa nu börjar livet på riktigt vilket kräver ett stort ansvar. Men först ska jag på festival och få njuta av sommaren lite.

Bråvalla-festivalen börjar på torsdag, vilket ska bli galet kul. Vet inte hur länge jag har längtat efter att få åka iväg på en festival igen där det vankas grym musik, härliga människor och där det kommer att skapas minnen för livet. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela