writeaboutus.blogg.se

Då man önskar att dagarna var längre

Publicerad 2013-02-21 12:05:00 i Allmänt,

För en vecka sen var det alla hjärtans dag, dagen då man ska umgås med den/dom man tycker om och fika i mängder och det lyckades jag och mina fina vänner rätt bra med. 

Vi har som tradition att fika kladdkaka och lyssna på fin musik varje år, dock så kunde inte alla vara med iår men det vart mysigt ändå. 

Efter fikan med tjejerna så åkte jag hem till Filip där vi lagade god mat och började beta av våran "måste se" filmlista. Jag tänkte vara lite gullig av mig så jag köpte med mig en ros och eftertätt!
Det kändes dock lite väl mycket med hjärtanen på bakelserna men allt var format och pyntat med rosor och hjärtan på bageriet under mig, till och med kanelbullarna såg hjärtformade ut. 






I söndags åkte jag och hjälpte Linda en snabbis på Café-Nyfiket där hon ställer ut och säljer sin konst, vi tog även liten fika när vi ändå var där. Så om  ni har vägarna förbi Gysinge så gå in ni också och fika, kolla och köp tavlor, målningar och foton! Det finns massor och allt ska bort. 
Ni kan kolla mer om det på hennes blogg: http://ellieart.blogg.se/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela