writeaboutus.blogg.se

En festlig fredag

Publicerad 2013-08-17 14:31:00 i Allmänt,

I fredags så var det pary och utgång som stod på listan! Vi började hemma hos mig i min lillla lägenhet sedan tog vi bussen vidare mot stan. Vid teatern var det den så kallade "balkongfesten" det såg häftigt ut med inte så mycket mer än det så vi gick därifrån rätt snabbt till krogen och klubbarna.

Det var en riktigt kul kväll och kanske den sista på drygt ett år som Jossan är med.. Hon ska om bara någon vecka flytta till Gotland och börja på plugga och spela på en musikskola. Är jätte glad för henne och för att hon bestämde sig för att åka, hon kommer nog att få ett grymt roligt år! Samtidigt som jag hoppades på att hon skulle ha ändrat sig för att jag kommer att sakna henne.

Jag fick äntligen passa på att inviga min nya favorit klänning!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela